הכנות לקבוצה עבור נשים שמתלבטות אם להיות או לא להיות אימהוֹת

2 07 2017

עכשיו משמתחילה לשכוך קצת הסערה בעקבות היציאה לאור של "בכייה לדורות. חרטה על אימהוּת" והליווי שלו בעולם, אני שבה אל מה שהתחלתי ושטרם מוּצה בלשון המעטה, והוא יצירת קבוצות מפגש ושיחה עבור נשים שמתלבטות אם להיות או לא להיות אימהוֹת (ואז, מה עם דודאוּת או אימהוּת חברתית; ואם להיות אימהוֹת, אז באיזה אופן – ביולוגי? אימוץ? יחידני? זוגי? קבוצתי/קהילתי?).
הקבוצה מיועדת לנשים מכל הזהויות המגדריות והמיניות; שלא בזוגיות, בזוגיות, בפוליאמוריה. מטרתה לבחון רצונות, חששות וקונפליקטים ולהרחיב ככל שניתן את מרחב האפשרויות עבור נשים שמתלבטות. לא תהיה בקבוצה תשובה נכונה או שגויה, אלא זהו ניסיון לברר יחד ולחוד מה נכון לכל אחת, בהתאם למי שהיא ולנסיבות חייה האישיות-חברתיות.

הקבוצה הבאה תיפתח בת"א.
אני עדיין סוגרת קצוות אחרונים בנוגע למקום קיומם של המפגשים ולגבי היום השבועי שבהם הם יתקיימו, אבל לעת עתה אני כבר יכולה לומר שהמפגשים יחלו בחודש אוגוסט, הם יתקיימו אחת לשבוע במשך 10 שבועות, ביום שני או שלישי או רביעי, בשעות הערב. עלות ההשתתפות בכל מפגש תהיה כ-80 ש"ח, היא תעודכן סופית לאחר שכל התנאים הפיזיים יוסדרו.
כיוון שבכל קבוצה תיקחנה חלק עד 12 נשים שמשתתפות "בלבד", ייתכן שאפתח שתי קבוצות שתתקיימנה באותו השבוע בשני ערבים שונים.
מי שמעוניינת לקחת חלק בקבוצה ו/או לברר עמי פרטים נוספים – מוזמנת לפנות אליי במייל: orna.donath@gmail.com.

בנוסף, בשבועיים הקרובים יועלה לאוויר פורום סגור שהקמתי עבור נשים שמתלבטות בעניין.
בקרוב אעלה פוסט נפרד לכבודו.

תודה לכן, ואתן מוזמנות.

 

 

 

 

 


פעולות

Information

6 responses

3 07 2017
יוסףה מקיטון

אורנה, זה נפלא! בהצלחה רבה. וכה משמח שיצא הספר! אפשר לעשות רה-בלוג לפוסט?

3 07 2017
אורנה

תודה תודה ועוד תודה יוסףה יקרה!
איחשף כאן במוגבלותי הטכנולוגית ואודה שאין לי מושג מה זה רה-בלוג, אבל! – סומכת עליך שתרבה טוב:), אז עשה גם עשה.
עוד תודה ענקית לך.

3 07 2017
יוסףה מקיטון

יש עוצמה בחשיפה שלך. הכוונה שבזכות זה שהבלוג שלך והבלוג שלי באותה אכסניה (wordpress.com) אז אפשר להפיץ את הפוסט שלך גם דרך הבלוג שלי. ותודה על האמון שנתת עוד לפני שידעת 🙂

3 07 2017
אורנה

{תודה על הדהוד העוצמה; במובנים רבים בלהיחשף אני מבינה ובכל זאת קצת מביך העניין הטכנולוגי}. ועכשיו כשהבנתי מה זה רה-בלוג, אין כמוך על ההצעה, לכבוד גדול לי שהפוסט מופץ גם דרכך ואצלך. ובטח. בטח שאמוּן כשבך מדובר:).

3 07 2017
מהבלוג "יוצאת לתרבות רעה": הכנות לקבוצה עבור נשים שמתלבטות אם להיות או לא להיות אימהוֹת – מאת אורנה דונת | בלי גאולה

[…] עכשיו משמתחילה לשכוך קצת הסערה בעקבות היציאה לאור של “בכייה לדורות. חרטה על אימהוּת” והליווי שלו בעולם, אני שבה אל מה שהתחלתי ושטרם מוּצה בלשון המעטה, והוא יצירת קבוצות מפגש ושיחה עבור נשים שמתלבטות אם להיות או לא להיות אימהוֹת (ואז, מה עם דודאוּת או אימהוּת חברתית; ואם להיות אימהוֹת, אז באיזה אופן – ביולוגי? […] […]

25 08 2017
משתמש אנונימי (לא מזוהה)

חייתי.

כתיבת תגובה