פתיחת קבוצה עבור נשים שמתלבטות אם להיות אימהוֹת [במסגרת צילומים לסרט דוקו]

4 09 2022

בשנים האחרונות קיבלתי כמה וכמה פניות מיוצרות ויוצרי דוקו שביקשו לעסוק בהתלבטות של נשים האם להיות או לא להיות אימהוֹת.
זה לא קרה בסופו של דבר; משהו הרגיש לא מדויק עדיין מבחינתי.
ועכשיו, כן.
הגיעה השעה והגיעו הנשים שאיתן אני מרגישה שלמה בכל לבי לצאת לדרך הזו שנועדה לייצר מרחב ולעשות כבוד להתלבטות, שעליה נוטות שלא לדבר.

לכן, במסגרת צילומים לסרט דוקומנטרי שעוסק בהתלבטות תיפתח במרץ/אפריל 2023 קבוצה שנייה ונוספת השנה בהנחייתי, לנשים שמתלבטות האם להיות או לא להיות אימהוֹת, שמפגשיה יצולמו.

מטרת הקבוצה היא לבחון רצונות, חששות וקונפליקטים ולהרחיב ככל שניתן את מגוון האפשרויות עבור נשים שמתלבטות לגבי אימהוּת. הקבוצה מיועדת לנשים מכל הקבוצות החברתיות ומכל הזהויות המגדריות והמיניות. לא תהיה בקבוצה תשובה נכונה או שגויה, אלא זהו ניסיון לברר יחד ולחוד מה נכון לכל אחת, בהתאם למי שהיא ולנסיבות חייה האישיות-חברתיות.

עינת ומיכל, יוצרות הסרט, הן בוגרות קבוצת החורף שהנחיתי באוקטובר שעבר. הן מגיעות מתחומי הכתיבה והיצירה הדוקומנטרית; ומבקשות להביא את נושא ההתלבטות באופן רגיש ומעמיק לקדמת השיח הציבורי דרך ליווי מסען של נשים שמתלבטות בסוגיה. כחלק מההצטרפות לקבוצה, הן תקיימנה שיחות עם מי שמעוניינות להשתתף, כדי לבדוק התאמה משותפת ועל מנת להעניק את מלוא המידע והפרטים אודות התהליך. כאמור, כל המפגשים יצולמו אך חשוב לציין שלא כל המשתתפות בקבוצה תיחשפנה באופן משמעותי בתוצר הסופי.

הקבוצה תיפגש אחת לשבוע בת"א, למשך שעתיים, בשעות הערב, במשך 10 שבועות [= 10 מפגשים].
על מנת לשמור במידת האפשר את תנאי הקבוצה המקוריים, ומתוך הבנה שחשיפה מול מצלמה יש בה נתינה כשלעצמה, הפעם עלות ההשתתפות בקבוצה תהיה מוזלת באופן משמעותי, ותיחשב למעין "דמי רצינות" – 250 ש"ח עבור כל התקופה.

אם את מעוניינת לקחת חלק בקבוצה ו/או שזקוקה לפרטים נוספים –
אנא צרי קשר עם עינת einatushka.wein@gmail.com
או מיכל miciyon@gmail.com


פעולות

Information

כתיבת תגובה